MOSSÈN ESCÓS ENS HA DEIXAT

Després d'un llarg període de lluita amb la seva malaltia, mossèn Josep Escós i Sarsanedas, rector de la nostra parròquia durant els darrers 19 anys, ha marxat a reunir-se amb el Pare del cel.

Mai no podrem oblidar tots els grans moments viscuts al seu costat, la seva energia, la seva tendresa, la seva comprensió per a tothom, sigui quia sigui la seva fe i cultura.

Va ser una gran persona en tots els aspectes: moral i humà. Els seus ensenyaments ens acompanyaran per sempre.

Et trobarem a faltar, Josep.

Que el Senyor, amb la seva gràcia, l'hagi acollit al seu regne.

ADMINISTRACIÓ PARROQUIAL

Per tal que la parròquia continuï funcionant correctament, la Junta Parroquial ha anomenat administrador al Chusé Lodois Sola, a qui heu de dirigir-vos per a qualsevol gestió, trucant al 639 081 990.

El telèfon de la parròquia (93 831 01 10) només serà operatiu els dimecres i els divendres de 8 a 9 del vespre, dintre del nou horari del despatx parroquial, i els caps de setmana, per poder contactar amb Mn. Manel Cornellà, rector de Mura i Talamanca.

L'EVANGELI DEL DIUMENGE

2n de Quaresma (B)Mc 9,2-10

Recordeu que Moisès, quan va baixar de la muntanya del Sinaí on havia rebut de Déu les taules de la llei li brillava el rostre i no se’n adonava que havia parlat amb el Senyor (Ex 34,29). L’Evangelista Marc ens dóna el mateix signe: quan Jesús ha pujat a la muntanya i ha sentit la veu del Senyor també li brilla el rostre. La veu del cel ha repetit el mateix que havia dit el crit en el bateig del riu Jordà: «Aquest és el meu Fill estimat. Escolteu-lo a ell, a ell!!!». Els apòstols que estaven amb ell s’adonaren que Jesús estava per damunt dels profetes (com Elies) i de la Llei (que ens havia donat Moisès).