NOU RECTOR DE NAVARCLES

Aquest divendres, dia 13 de juliol, el sr. Bisbe, mons. Romà Casanova, ha signat l'anomenament del nou rector de la nostra parròquia, Mn. Marcel Nsanzineza. Originari de Rwanda, va estar de vicari un any a Sant Joan de les Adadesses i abans havia estat també de vicari a Santa Maria de Manlleu.

Passarà a ser rector de Santa Maria de Navarcles i vicari de Sant Martí de Mura i Santa Maria de Talamanca.

Des d'aquí el donem la més sincera benvinguda!!

HORARI D’ESTIU DEL DESPATX PARROQUIAL

Durant els mesos de juliol i agost l’horari d’atenció a la gent del despatx parroquial variarà de la següent manera:

• Més de juliol: els divendres de 8 a 9 del vespre (traurem l’hora dels dimecres).
  • Més d’agost: només s’atendrà sota comanda al 639 181 990. Aquí l’horari pot variar segons com es quedi per telèfon.

Al setembre es tornarà a l’horari habitual.

DEMANAR UNA MISSA

Si voleu demanar que una de les Misses que fem a la parròquia, al convent de les dominiques o a la Residència IBADA sigui per un familiar, conegut o per alguna altra intenció, podeu trucar al 639 081 990 entre les 10 del matí i les 8 del vespre i us les apuntarem. També podeu passar-vos pel despatx parroquial els dimecres i/o els divendres de 8 a 9 del vespre. Podeu pagar-les al mateix despatx o a l'església a les hores de les Misses.