SETMANA DE PREGÀRIA PER LA UNITAT DELS CRISTIANS

«La vostra dreta, Senyor, és forta i gloriosa» (Ex 15,6). És el lema d’enguany per a aquesta setmana de marcat accent ecumènic que transcorre entre el 18 i el 25 de gener, és a dir, entre les festivitats de la confessió de sant Pere i la conversió de sant Pau.

Almenys un cop a l’any tots els cristians són convidats a evocar la pregària de Jesús «Pare, que tots siguin u, […] perquè el món cregui» (Jn 17, 21) i per això, arreu del món s’organitzen celebracions, pregàries i cultes ecumènics especials.

ADMINISTRACIÓ PARROQUIAL

Com ja sabeu molt de vosaltres, mossèn Escós es troba delicat de salut i els metges han recomanat la major tranquil·litat possible, restringint al màxim la seva activitat i les visites.

Per tal que la parròquia continuï funcionant correctament, la Junta Parroquial ha anomenat administrador al Chusé Lodois Sola, a qui heu de dirigir-vos per a qualsevol gestió, trucant al 639 081 990.

El telèfon de la parròquia (93 831 01 10) només serà operatiu els dimecres i els divendres de 8 a 9 del vespre, dintre del nou horari del despatx parroquial.

L'EVANGELI DEL DIUMENGE

3r de Durant l'Any (B)Mc 1,14-20

L'evangeli d'avui és la crida als primers deixebles. La barca té molt a veure amb el grup que ells formaven. L'ha de deixar per seguir Jesús i, en comptes de ramats de peixos hauran de pescar "homes". Pot ser ho entendríem millor si ho traduíssim per recuperadors de persones.

LLIBRE PARAULA I VIDA 2018

Com cada any oferirem aquest llibre en el qual hi ha l’Evangeli comentat de cada dia, de tots els dies de l’any 2018.

Ja fa uns anys que l’oferim durant el mes de desembre i molta gent l’adquireix per llegir-lo a casa seva diàriament. Us invitem a comprar-lo.

Si esteu interessat, demaneu-lo a la parròquia. Encara ens queden uns pocs exemplars.